Cu Diego, poti fi propriul tau designer

       Se prea poate ca intr-o viata anterioara (eu cred in reincarnare) sa fi avut ceva inclinatii in amenajari interioare, poate chiar sa fi lucrat in domeniu fiindca, de curand mi-am descoperit aceasta pasiune. Nu ca as avea niscavai cunostiinte in domeniu sau vreun talent innascut, doar ca imi place mereu sa schimb ceva in caminul meu sau sa vin cu ceva nou si daca ar fi dupa mine, mereu mi-as reamenaja casa, mi-as redecora-o. Sau poate raspunzator de asta e doar magazinul Diego , care mereu vine cu noutati si nu ai cum sa ramai insensibil la frumos. Compania pune la dispoziţie o gamă largă de produse de calitate impecabila, la preţuri avantajoase, în peste 150 de magazine DIEGO deschise de-a lungul timpului în Romania, Ungaria si Slovacia si are peste 1000 de angajati in magazine si in centrul logistic.
                                      

    Bine ca nu sunt de capul meu si trebuie sa ma mai si consult cu ceilalti membrii ai familiei, sa supunem la vot cand vine vorba de o astfel de actiune. In primul rand cantarim situatia daca este necesar sau nu, apoi tinem seama de buget, mai apar si neprevazute, si in final aprobam.
     Cam asa a demarat si proiectul despre care vreau sa va vorbesc si care a luat nastere la cafeaua de dimineata servita in bucatarie, cand amandurora ne cam inghetasera picioarele.  Cum tot romanul face pe arhitectul, asa am procedat si noi cu ani in urma si am desfiintat o debara aflata in hol, am renuntat la usa de la sufragerie, dorind sa dam mai mult spatiu livingului. Ba am intervenit si la peretele care despartea bucataria de living, amenajand in asa fel incat sa dea incaperii senzatia de spatiu fara a afecta in vreun fel rezistenta blocului. La momentul respectiv, am pastrat gresia existenta pe hol si in bucatarie, doar ca mai tarziu, am vazut ca nu a fost bine. In primul rand trecerea din hol spre living nu avea un aspect placut si in al doilea rand tinea rece si holul si bucataria. Fara a mai pune la socoteala ca nu era chiar moderna, fiind pusa mult timp inainte.
    In dimineata cu pricina, dupa ce am tot batut fel de fel de apropo-uri, dupa ce m-am tot vaitat ca am picioarele inghetate desi nu era miezul iernii, a venit si intrebarea pe care o asteptam : “si ce propui ? “ Atat mi-a trebuit, ca am si inceput sa turui ca o moara neferecata si intre timp, laptopul fiind deschis, i-am aratat solutia in doi timpi si trei miscari : pardoseală rezistentă la apă , ii spun. 
    Uite cat de faina e asta si se potriveste perfect. Au si un calculator informativ aici, dar pentru o calculatie exacta, trebuie totusi sa ne adresam consilierilor de vanzari din magazin . Deci trebuie sa masuram, poti s-o faci intre timp daca ti-ai baut cafeaua.

  -  Alti bani? Spune bosumflat.
  Trebuia sa vin rapid cu argumente care sa stea in picioare, fara sa ii dau posibilitatea sa mai zica ceva.
   -  Stii ca avem cardul de fidelitate de cand am cumparat covorul si perdeaua in living , care ne oferă avantaje multiple si de care putem beneficia lunar de promotii speciale care pot ajunge pana la 50 % . Nu trebuie sa apelam la meseriasi, il putem pune chiar noi, dar pentru siguranta ta, poti sa il chemi pe vecinul de la doi care si-a pus si el singur. Stiu ca cei de la Diego i-au oferit destule informatii referitoare la aplicarea lui si stiu de la nevasta-sa ca sunt cu bază autoadezivă, sau cu bază uscată care se lipesc cu adeziv separat, sau iarăşi altele care se imbină cu sistem de click.  O sa –i intrebam si noi sa vedem ce ne recomanda. In weekend nu avem ce face, terminam rapid. Mai ales ca nu mai e necesar sa scoatem gresia, se poate pune direct peste ea.
      Numai ce-l vad ca se ridica si pleaca. Am esuat, mi-am zis, dar in clipa urmatoare il vad ca vine cu ruleta in mana si am sarit ca arsa pentru a-i veni in ajutor, sa nu se razgandeasca cumva. Yeeessss.... mi-am zis. 
      Fericita nevoie mare, bine ca mi-am amintit, trebuie sa le dau un like pe pagina de facebook. 
      Mai aveam ceva pe suflet dar nu stiam cum sa abordez problema. Trebuia neaparat sa schimb si tapetul din hol, nu mai era in ton cu parchetul si in plus se si deteriorase la un colt cand au intrat cu mobilierul. Ma duc spre locul cu pricina si ma uit mirata (parca atunci il vedeam prima data) si exclam necajita "ooffff... ce urat mai arata asta aici). Nu stiu daca a sesizat pe moment ce vroiam sa insinuez eu, dar cand l-am chemat sa-i arat tapetul pe care l-as dori, mi-a raspuns razand: "da stiu ... cardul de fidelitate ", fara meseriasi. 
                                                          

     Ii zambesc si ii raspund : "vezi ca stii? " Ceea ce nu stii, este faptul ca e
fabricat din vlies cu fibra de lana, cu tehnologie moderna, se aplica foarte uşor, nu se rupe si nu se sifonează. Ne trebuie doar rigla mare, cutter si foarfece, rola pentru curatare, adeziv si laveta. Pe cel vechi il dam jos rapid, apoi curatam si nivelam peretii, prima fasie e mai greu de pus, apoi totul vine de la sine.Eu incercam sa-l incurajez, dar nu stiu cat credea din ceea ce spuneam eu, si apoi, nu imi fac probleme fiindca cei de la Diego au toate serviciile si ne pot ajuta de la consiliere profesionala cu sfaturi si informatii utile, pana la transport la pretul cel mai avantajos. Nu-i mai spun acum despre sina pentru perdeaua din bucatarie sau despre parchetul laminat care trebuie schimbat in dormitorul mie. Ii mai fac surprize si la fata locului. Daca tot ne apucam, sa facem treaba ca lumea, nu ?       

    Am votat deci, PENTRU RENOVARE.
    Daca aveti de gand si voi sa faceti ceva modificari in cuibusorul vostru, va recomand sa aruncati un ochi mai intai pe site-ul mai sus mentionat. S-ar putea sa va scuteasca de alte neplaceri si pierdere de timp.  


                          Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

Etichete: , , , , , ,