Start cu Spring SuperBlog 2016

   La indemnul  unor prietene bloggerite , am spus "da " provocarii de a ma inscrie in platforma SuperBlog , luand startul cu SuperBlog Spring 2016 care a inceput pe 1 martie 2016 .  Am considerat ca pentru a evolua , este nevoie de competitie iar eu am nevoie sa evoluez , fiind la inceput de drum . Sunt multe necunoscute pentru mine privind aceasta lume , dar voi incerca sa le descopar si asimilez tot ce pot, pentru ca si blogul meu , micut deocamdata , sa creasca . 

                                                                 

     Imi doresc sa particip la cat mai multe probe si chiar daca le-am ratat pe primele doua , trei , voi fi pe faza de acum incolo sa nu imi scape nimic. Sunt sigura ca va fi o experienta placuta din care voi avea foarte multe de invatat . As fi ipocrita sa spun ca premiile nu sunt tentante , dar pana acolo cred ca e cale mai lunga. Daca tot am adus vorba de premii , iata-le si pe acestea  : premii cash pentru primii trei finalisti, in ordinea punctajelor totale obtinute in competitie, astfel:
1. Locul 1 - 2000 lei (RON)
2. Locul 2 - 1000 lei
3. Locul 3 - 500 lei

      Totodata , poti castiga premii in produse sau bani la probele care iti vor aduce cele mai mari punctaje.

   Competitia Spring SuperBlog 2016 se desfasoara in intervalul 1 martie – 11 aprilie 2016 iar regulamentul este redactat explicit si conditiile de participare sunt foarte simple . 

    Daca iti place si tie sa scrii , daca iti place competitia , indiferent ca esti la inceput de drum ca si mine sau ai o experienta bogata in bloggerit te invit sa te inscrii si tu .  

     Mult succes , tuturor  !

 

Etichete: