Mesaje nescrise, intr-un buchet de flori.

     Cu o floare nu se face primavera, asa se zice. Dar cu un superb buchet de flori , primavera patrunde in sufletul oricui, chiar daca afara sunt minus 10 grade. V-ati imaginat cum ar fi lumea fara flori ? Ar fi o lume mai trista, fara culoare si parfum, o lume in care ne-am exprima mai greu sentimentele, am transmite mai greu un mesaj, pentru ca dincolo de toate, florile pot transmite mesaje fara a fi nevoie de cuvinte, fiindca uneori exprima mai mult decat acele litere asternute pe hartie. Fiecare floare are o legenda ,e bogata în semnificaţii şi în simboluri, cu ajutorul cărora ne putem exprima sentimentele. De la trandafirul catifelat si parfumat considerat a fi cel mai expresiv simbol al iubirii, un simbol al frumusetii si al elegantei, la floarea de crin care simbolizeaza puritate , casatorie, iar cand i-l daruiesti unei femei ii faci declaratia suprema : “Tu esti regina mea” , de la floarea de iris asociata comunicarii, mesajelor si elocventei, la delicatele lalele care semnifica trainicia si constanta sentimentelor.
   Asa voi incerca sa descifrez si eu limbajul unui buchet de flori cadou primit de curand. Rareori mi s-a intamplat sa primesc flori la domiciliu dintr-o florarie online
                                                  

   Ma obisnuisem cu buchetele cumparate de la floraresele oachese care-ti sar in cale incercand sa te convinga sa le cumperi marfa din piata de flori si nu mica mi-a fost mirarea cand m-am trezit la usa cu un curier flori. In primul moment nu intelegeam ce se intampla si de ce statea in usa cu frumosul buchet in brate, crezand ca agresit destinatarul,  apoi s-a prezentat, mi-a spus ca se ocupa de livrari buchete de flori si are niste flori cadou pentru mine.  Am semnat de primirea lui, am multumit si plina de uimire am ramas sa descifrez misterul.
   Abia ajunsesem in Bucuresti si ma cazasem la prietena mea , nu prea stiau multi despre sosirea mea aici iar adresa unde aveam sa locuiesc cateva zile, cu atat mai putin. Cine putea sa faca livrari orhidee in Bucuresti pentru mine. 
                                                     

   Doar EL stia unde sunt, pentru ce sunt si adresa exacta ( sau a complotat cu Miruna, prietena care ma gazduia) . Nu a putut sa ma insoteasca, desi mi-as fi dorit mult sa fie aproape, maine am de trecut un obstacol greu.
   Indreptandu-ma cu buchetul in brate spre camera, observ ca mai exista acolo ceva, ceva ce devorez cu placere de fiecare data si asta doar EL o stie. O cutie de bomboane Raffaello si…. o felicitare. “Chiar daca nu am putut sa te insotesc, sunt alaturi de tine si am ascuns in fiecare petala de floare, toata dragostea si afectiunea pe care ti-o port. Sunt langa tine mereu “ 
                                                       
   Coplesita de ceea ce mi se intampla, ma cuibaresc in fotoliu, si incep sa savurez bomboanele delicioase privind cu tandrete spre splendoarea de buchet de orhidee, florile mele preferate si floarea reprezentativa din zodiacul floral al zilei mele de nastere ( stia asta ) , cautand cu privirea mesaje nescrise in petalele de flori din partea lui. Am gasit iubirea care va dainui mereu, armonia din cuplu nostru, afectiunea si protectia lui, perfectiunea spirituala si multe ganduri frumoase pe care le-am simtit ca mi le-a transmis. 
                                                     
   Aflasem destinatarul, misterul era deslusit dar curiozitatea m-a impins sa aflu mai exact si cine a fost intermediarul aceste surprise, care m-a facut sa ma simt speciala, ocrotita si iubita. M-am uitat pe eticheta si am vazut cine comploteaza pentru surprize de exceptie.  
    
     Floraria online Livrare Flori Bucuresti.ro , o florarie ce isi desfasoara activitatea strict in mediul online la cele mai bune preturi. Poti sa comanzi din fata calculatorului in doar 3 minute, sau la unul din numerele de telefon afisate pe site, livrarea este gratuita in Bucuresti, plata se poate face cu cardul sau direct la livrare, poti sa iti personalizezi buchetul dupa preferinte, sa il configurezi dupa caz, marimea aranjamentului (numarul de flori folosite), si sa adaugi la comanda unul sau mai multe cadouri speciale (vaze, bomboane de ciocolata, sticle de sampanie sau ursuleti de plus) precum si sa scrii mesajul de pe felicitarea ce va insoti gratuit florile comandate. Un site bine structurat lasandu-ti placerea deosebita de a-ti delecta privirea si a alege categoria pe care o preferi ( Buchete flori, Cosuri cu flori, Flori in ghivece, Evenimente) in functie si de pret. 
     Nu stiu cand am adormit in fotoliul respectiv cu privirea pierduta in buchetul de flori si descoperind mesaje care imi aduceau liniste, culoare, iubire si ..... primavara in suflet.
     Stiam ca a doua zi, ingerii mei pazitori vor fi cu mine ! 


                           Acest articol a fost scris pentru Spring Super Blog 2016 !


Etichete: , , , ,