Diego , rezolva conflictul dintre generatii

      Conflictul dintre generatii , este o problema mereu actuala , intalnita frecvent chiar si atunci cand vine vorba de reamenajarea sau redecorarea locuintei . Datorita unei conjuncturi anume , cu ceva timp in urma , am ales "sa plec la mama " :)) Si plecata am fost . M-am instalat si acomodat destul de greu , imi lipseau lucrurile mele , tabieturile mele , amprenta mea asupra locuintei in care alesesem sa ma mut ,  iar mai tarziu , am ramas doar noi doua sa convietuim sub acelasi acoperis . 

       Nu ca nu ar fi bine la mama ( daca la mama nu e bine , atunci , unde ? )

      Pe parcurs , am tot incercat sa -i sugerez ca ar fi necesare unele schimbari in cuiburorul nostru dar intotdeauna mi-a venit cu argumente de genul : masa asta o am de 20 si ceva de ani , nu as schimba-o sub nicio forma , poate doar putin dat o mana de lac ceva pe ea . Canapeaua , am cumparat-o cu taica-tu de la fabrica de mobila , erau pentru export ,abia am facut rost de ea , trebuia sa ai pile sa iei ceva ca lumea , poate la tapiterie umblat putin si schimbata fata . Pana si ceasul cu cuc ar fi scos triluri din perete si in ziua de azi daca nu ar fi tras fi-meu de lanturi si l-a dat peste cap , ramanand cucul cu ciocul deschis . Mi s-au mai permis mici modificari , insesizabile , in asa fel incat sa nu-i stric "feng-shuiul ". Mama , e la varsta senectutii si in ciuda vivacitatii si energiei pe care o are , a mai lasat garda jos si incet , incet mi-a predat stafeta ( in sensul ca acum eu propun , ea aproba , eu hotarasc pana la urma ) . Pai ... si daca am liber la feng-shui , sa profit de asta . Chiar era timpul pentru o renovare si redecorare a apartamentului nostru si i-am promis ca voi tine cont si de preferintele ei si ii voi arata inainte de a hotara sa cumpar ceva . "Pai cum sa mi le arati , tu crezi ca eu tin pasul cu tine prin tot orasul ? " Stai linistita , i-am spus , ca nu te iau la un maraton prin magazine ( desi cred ca nu i-ar displace ) .

  Vom cumpara totul de la Diego si vei avea posibilitatea sa le vezi aici pe site. 

  Sigur nu vor exista divergente prea mari intre noi fiindca si eu sunt o persoana mai conservatoare iar stilul meu mai romantic , mai visator se potriveste foarte bine cu stilul ei clasic si vom gasi modalitatea de a combina elementele clasice cu cele romantice . Chiar daca nu avem un spatiu prea mare ca sa se potriveasca perfect acestui stil , asta impunand un mobilier mai masiv , mai impunator , sigur vom gasi elemente decorative pe care sa le putem combina incat sa ne reprezinte . 

     Livingul , este locul unde eu imi petrec marea majoritate a timpului si ii voi da o atentie sporita . Apropos , m-a si avertizat - "sa nu-mi pui jaluzele la geamuri ca la birou  si sa nu alegi vreun covor prea geometric sau cu tabla inmultirii pe el  " .. Nu draga mea mama , am gasit cateva modele de covoare din colectia Tulipo  , care este cea mai proaspata noutate in oferta Diego si care sunt pe gustul amandurora . Efectul 3D al modelelor care ies în relief datorită contururilor tunse manual , le face deosebite.Si am gasit covorasul perfect care se potriveste cu canapeaua pe care deja o am in dotare . 

                                                          

 Si pentru ca la DIEGO oferta de parchet laminat este unificata sub o marca proprie, care este din ce in ce mai cautata datorita calitatii si pretului avantajos , am ales un parchet laminat  Woodstep , un parchet laminat de 8 mm grosime, cu gravură Rustic pe canturi . In alegerea perdelei , am tinut cont de dorinta expresa a mamei ,sa fie alba ca spuma . Alba ca spuma am gasit-o iar cand a vazut ca are si o bordura brodata si e lunga pana la podea , a fost foarte incantata . Draperia , am gasit-o si pe aceasta cu multa usurinta pentru a se potrivi cu restul decorului si gusturile noastre . Ceea ce e de apreciat , este faptul ca in magazinele Diego te poti bucura de servicii complementare . In cazul perdelelor si draperiilor, de croire, tivire, surfilare a acestora , gratuit , nu mai e nevoie sa cauti croitoreasa pentru a ti le aranja la dimensiunile dorite . 

                                                              

  Desi sunt adepta galeriilor pentru perdele si se potrivesc mai bine pe stilul meu , voi opta pentru sina de tavan ,mamei i se pare mai usor de manevrat . Serviciu contra serviciu , si daca am ales sina pentru tavan urmatoarea alegere va fi in asentimentul meu adica un tapet modern antracit cu model argintiu. Mereu venea cu argumentul ca peretele trebuie sa respire si-mi insira "n"-spe avantaje ale varului pe perete . Eh.... copii mici nu mai ai mama ca sa iti murdareasca peretii si sa fii nevoita sa zugravesti in fiecare an , tapetul ales este de foarte buna calitate si noi nici nu avem probleme cu igrasia , asa ca ..... l-am ales . 

                                                         

    Cateva plante de apartament , violete de Parma in special , de toate culorile , cateva tablouri potrivite , o biblioteca micuta asftel incat sa se incadreze bine in spatiul livingului si sigur va fii cuibusorul meu de confort . Nu voi ezita sa cer si o consiliere profesionala de care te poti bucura in magazinele Diego si voi tine cont de acestea daca nu am facut alegerile potrivite . 

                                                       
    

    

  

    Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016 .



Etichete: , , , , ,