VINE IEPURASUL ...

   
       Incarcati de emotie si speranta , asteptam in fiecare an Invierea Domnului , cea mai mare sarbatoare crestina . Asteptam venirea Iepurasului , care nu este ales intamplator si nu este o inventie moderna ci are in spate o intreaga simbolistica ce ne duce pana in vremuri mitice . Dar , nu despre asta vreau sa vorbesc acum , ci despre bucuria venirii lui . Toti il asteptam , fie ca suntem copii, adulti ... la unii vine , la altii se lasa asteptat de ani si ani . Siu ca parintii mei , au avut grija ca Iepurasul sa vina si la mine , mai bogat sau mai sarac ...Dar mai stiu ca foarte rar a venit si la ei . Din pacate tatalui meu nu mai pot sa ii fac o bucurie de Paste dar maicutei mele i-as face cu mare drag si as vrea sa o rasfat pentru ca nu prea a avut parte de astfel de momente . Mi-ar placea sa o surprind cu un dar frumos, elegant sa se simta intr-adevar rasfatata si tocmai am gasit sursa potrivita , nimeni alta decat GOURMENTGIFT.RO  
  care vine ca de fiecare data cu cele mai frumoase , elegante si gustoase daruri . I-am face mamei mele un cadou personalizat si m-am gandit cam ce i-ar placea ei .  As alege ca suport un cosulet impletit din salcie , pe care il vedeti
AICI
     As aseza cu grija un Cozonac traditional cu nuca, arahide , stafide si rahat la 500 gr care uitati-va cat de bine arata COZONAC
     
    Tot din acest cos as alege si Lumanarea ou pentru ca e colorat frumos si e foarte ingenios. Apoi as mai pune pachetul cu  Panettone cu stafide ambalat si decorat manual 500g si tot din acest cos as pune si SPECIALITATE 6MACARONS D'HAUBRY DIV SORTIMENTE 72 GR.
    Stiu ca nu a mancat niciodata asa ceva , draga de ea si cred ca ar fi o delicatesa pentru ea . Dar ce sarbatoare pascala e aceea fara ceva de baut si m-am gandit la o STICLA VIN SPUMANT DUC DE PARIS 0,75 l
     Pentru ca a fost mereu o cocheta , sigur s-ar bucura sa gaseasca si ceva cosmetice printre atatea bunatati si am ales CREMA HIDRATANTA HRANITOARE CU EXTRACT DE CAISE GEROVITAL HAPPIENSS 30 ml marca ei preferata care a intretinut-o de ani si ani , tanra si frumoasa . 
    Nu credeti ca orice om merita o data in viata sa guste icre negre ?
    De ce nu si mama mea ???  Le-as alege din acest cos ICRE NEGRE LUMPFISH LABEYRIE 100 gr
    SI nu m-as mai opri punand in cos si nu ma mai satur eu privind la COSURI DE PASTE 
unde va invit sa va alegeti si voi un cadou pentru cineva drag din viata voastra .  Acest cadou i l-as face mamei mele dragi alaturi de o urare frumoasa si profunda . 
    

In noaptea Invierii, cand clopotele bat, cu lumanari aprinse, cu sufletul curat, sa spunem impreuna....HRISTOS A INVIAT !!!!

Etichete: , , ,